w chwilach wytchnienia próbuje...ręcznie z pomocą i bez pomocy staram się coś robić, dla przyjemności własnej, dla przyjemności innych

Współpracuję:

Kategorie: Wszystkie | Albumy | Candy | Dziecięce | Notesy | Różności | Wyróżnienia | Ślubne | Świąteczne
RSS
piątek, 08 stycznia 2010
I wszystko jasne :)))

Czy wy też zauważyłyście, że ostatnio mnie tu mało??? Zbijam bąki??? Nieee!!! Dziś mogę Wam wyjawić prawdziwy powód - tymczasowego mam nadzieje - zaniedbania mojego bloga. Otóż taaadaaaammmm:

d

Takie oto cudo mój małż dostał odemnie jakiś czas temu, dziś wiem, że wszystko z bączkiem jest ok więc mogę się pochwalić :)))) Jednak pomimo dość kiepskiego samopoczucia pewnie jeszcze troszkę poleniuchuje (chociaż dłubię sobie czasami), postaram się szybko wrócić i nadrobić zaległości. Tymczasem biegnę zalec pod kołderką :)))

poniedziałek, 19 października 2009
Pani z brzuszkiem

Pani z brzuszkiem powstała dla pewnej Pani z brzuszkiem :). Co prawda ten brzusio jeszcze taki niewidoczny, ależ ile radości potrafi ze sobą już nieść. A i Mnie na wieść o brzusiu ogarnęła niesamowita radość  i mnóstwo pozytywnej energii dzięki, której powstała poniższa kartka. "Przepis" na panią z brzuszkiem znalazłam na formu scrappassion :). Do kartki "dorzuciłam" troszkę szczęścia, które wypatrzyłam chodząc z nosem w trawie, a właściwie koniczynie :) tak, tak najprawdziwsza czterolistna koniczyna :)

kasiulkowo

a tak prezentuje się środek kartki:

kasiulkowo

Notka miała być tajemnicza... (pisałam ją w trakcie gdy karteluszka wędrowała do Pani z brzuszkiem) ... ale ponieważ Pani z brzuszkiem oficjalnie obwieściła światu swój cudowny stan, możecie jej pogratulować sami o tu: klik :) i trzymać mocno kciuki!

czwartek, 08 października 2009
Wyzwanie! nr 1

Na blogu Polki scrapują jakiś czas temu pojawiło się wyzwanie "styl męski". Jest to moje pierwsze wyzwanie w, którym biorę udział. Lekka trema, i obawa jak wypadnie moja kartka... zazwyczaj w takich wyzwaniach biorą dziewczyny, które rewelacyjnie scrapują, a ja dopiero początkuje :). Tymczasem o mojej karteczce: generalnie nie planowałam wzięcia udziału w tym wyzwaniu, jednak gdy zobaczyłam to zdjęcie wiedziałam, że idealnie pasuje do tego zadania!!! Brakowało pomysłu jak skomponować całość, przekładałam, przeklejałam, niepasowały mi papiery. Taki typowo męski papier cięzko u mnie znaleźć,  same kwieciste, pastelowe, dziecięce... mimo wszystko udało się - chyba;) - znalazł się kropkowaty pakowy papier - strasznie fajny jest :P i jest to jedyny akcent kolorystyczny, cała reszta dodatków jest w tonacji czarno-białej. 

kasiulkowo

i zbliżenie

kasiulkowo

 

poniedziałek, 21 września 2009
Patchwork

Postanowiłam zmierzyć się z kursem Mirabeel na "papierowy patchwork", tylko bez szycia, ponieważ maszyny nie posiadam. Wydawałoby się, że temat prosty, wszystko pokazane krok po kroku, jednak jest to nie lada wyczyn zrobić coś tak pięknego i dobrze wykonanego jak u Mirabeel. Starałam się i to bardzo, pierwsza kartka wyszła jeszcze, jeszcze, ale ostatnia to już średniawo ;/ Do pierwszej kartki listki zrobiłam wg. tego "przepisu" notabene znalezionego na blogu Mirabeel :) zawsze mi brakowało do kwiatków jakiegoś listka, a tu proszę okazuje się, że wcale nie potrzeba mieć specjalnych dziurkaczy!!! 

Na blogu Mirabeel można znaleźć fantastyczne pomysły więc koniecznie tam zajrzyjcie :).

kasiulkowo

kasiulkowo

kasiulkowo

kasiulkowo

kasiulkowo

piątek, 18 września 2009
Rameczka

Aby mojego blogu niezdominowały candy pokazuję ramkę, którą zrobiłam już jakiś szas temu. Rameczka powstała z myślą, że powstanie do niej identyczna karteczka. Niestety cholercia gdzieś zapodziała mi się reszta papieru w kropy i pomysł upadł, a miał to być gadżet narodzinowy ;/. No nic może papier się odnajdzie albo uda mi się go dokupić wówczas rameczka wróci do łask. Tymczasem ją pokazuję i odkładam głęboko do pudełka.

kasiulkowo

i detale:

kasiulkowo

środa, 16 września 2009
Serce

Córcia ma swój ołówek, którym bazgrze gdzie chce (dlatego ołówek, a nie długpois czy kredki, bo ołówek łatwiej zetrzeć:) no i dziś namazała coś takiego:

kasiulkowo

Czy widzicie to co Ja? czy to tylko Moja wyobraźnia???

 

niedziela, 13 września 2009
Energia

FotoGRA w Art-Piaskownicy, postanowiłam wziąć udział! Znalazłam odpowiednie zdjęcie i..... zobaczymy ;) Zdjęcie wykonane nad morzem tego roku we wrześniu.

 

 

 

piątek, 04 września 2009
Ostatnim tchnieniem przed urlopem

Tak, tak jedziemy na urlopik, nad nasze piękne polskie morze! To nic, że to prawie jesień! Za to dużo jodu, mało ludzi... nieważne będzie pięknie! Więc ostatnim tchnieniem pomiędzy prasowaniem, pakowaniem i myśleniem co jeszcze wsadzić do torby, wrzucam karteczkę. Powstała już dawno, miała być ślubna, ale ślubną zrobiłam inną , mimo wszystko pokazuję ją jako w miarę udaną :).

kasiulkowo

kasiulkowo

Gdzieś głęboko w pudełku,  gdzie trzymam swoje kartki ma schowane 2 - fatalne, wogóle mi nie wyszły, strasznie mi się nie podobają, po powrocie postaram się je pokazać. Dodatkowo mam przygotowane już dwie narodzinowe. Dzieci już tuż, tuż, a po powrocie mogłabym nie zdążyć (nie napisze, że prawie na wylocie bo to tak głupio ;) i mi jako matce nie wypada ;).

 Do zobaczenia za tydzień!

piątek, 28 sierpnia 2009
Ślady...

Pozostaw po sobie ślad... po liczniku widać, że odwiedza mnie troszkę osób, byłoby mi miło gdybyście zostawiali po sobie ślad, jakiś komentarz niekoniecznie pozytywny :).

kasiulkowo

Czterolistna koniczyna

Ostatnio na spacerze chodzę z nosem w trawie i wyszukuje czterolistnych koniczynek. Oto wczoraj udalo mi się znaleźć kępkę takich koniczynek. Ba nawet znalazłam pięciolistną! Koniecznie musiałam zerwać do zasuszenia. Niestety zanim doszłam do domu kilka koniczynek mi zwiędło i musiałam je ratować aby nadawały się do zasuszenia. Jak już zasuszą się porządnie wykorzystam je w moich pracach, które być może trafią do kogoś komu przyniosą szczęście :)

kasiulkowo

 

 
1 , 2